Soluţii

Soluțiile pe care entitatea SAL le poate pronunța în cadrul unui litigiu tratat prin intermediul Platformei SOL pot fi de mai multe feluri:

  • fie o soluție la care ajungi împreună cu respectivul comerciant pe baza unui dialog moderat de entitatea SAL;
  • fie o recomandare pentru părți asupra modului în care ar trebui să rezolve respectivul litigiu;
  • fie o soluție care are caracter obligatoriu doar pentru comerciant sau care are caracter obligatoriu atât pentru comerciant, cât și pentru tine.

Platforma SOL conține informații despre fiecare entitate SAL și despre tipurile de soluții la care poate ajunge.

Dacă nu ești mulțumit de soluția la care s-a ajuns, în funcție de tipul acesteia, fie o poți ignora, fie o poți contesta în instanță. În unele situații, nu poți face însă nimic și trebuie să o accepți. Aceleași lucruri sunt valabile și pentru comerciant.

Dacă nu ești sigur ce poți face în continuare, fie pentru că nu ești mulțumit de soluție, fie pentru că aceasta nu a fost pusă în practică de către comerciant, te poți adresa Punctului de Contact SOL care va încerca să-ți ofere informațiile necesare pentru a continua demersurile.